Koon lisäksi ehkä merkittävin ero isompien ja 625:n välillä on se, ettei 625:ssa ole ohjaushytin sivuliukuovia. Sisäänkäynti hyttiin tapahtuu siis takaovesta. Upotetuilla sivukansilla liikkumista turvaa korkealta vaikuttavat laitakaiteet, mutta kattokaiteet voisi silti olla hyvä lisä.
625 Pilothouse on kehitetty etenkin kalastus mielessä. Suomessa se voisi sopia yhteysvenekäyttöönkin, jos kuljetettavan on enemmän tavaraa kuin ihmisiä. Avotila on iso, mutta hytissä on vain kaksi tai kolme istumapaikkaa. Kolmas paikka syntyy käytävälle ja tukkii oviaukon.
Niille ketkä sisään mahtuu, hytti tarjoaa suojaa tuulelta, sateelta ja auringon paahteelta. Tiukan paikan tullen hyttiin saa pedattua myös pedin.
Avotilassa on vapatelineiden lisäksi muunneltava peräpenkki, johon on integroitu sumppu. Raunapaikkojen selkänojat toimivat portteina peräkansille ja styyrpuurin nurkkapalan voi irrottaa, jolloin turkkia pitkin pääsee liikkumaan aivan peränurkkaan saakka. Oleskeluvalmiuksia voi parantaa paapuurin klaffipenkillä ja pöydällä.
Liikkumisesta huolehtii 150-hevosvoimainen Mercury, joka on voimassa olevan hinnaston mukaan ainoa konevaihtoehto. Pakettihinta jää karvan alle 50 000 euroon. Lisävarusteita on kasattu Quicksilverin tapaan erilaisiin paketteihin: Explorer-malliversio (3 300 €) lisää näyttävyyttä esimerkiksi runkoteippauksella ja mustalla kattotelineellä, Smart Edition (6 620 €) sisältää hytin ja avotilan mukavuusvaustepaketit sekä kalastusvarustepaketin, elektroniikkapaketti (3 120 €) puolestaan plotterin ja audiolaitteen.