Suomen Purjehdus ja Veneilyn (SPV) uuden konseptin tavoitteena on houkutella uusia jäseniä ja tuoda veneseuratoimintaa laajemmin esille. Taiteilija Pive Toivosen kuvittamat markkinointimateriaalit ovat seurojen käytettävissä muun muassa nettisivuilla, sosiaalisessa mediassa, tapahtumissa ja julisteina.

Seurat saavat käyttöönsä digitaalisia julisteita, joihin voi lisätä oman seuransa yhteystiedot, sekä "Liity veneseuraan" -logon, jota voi hyödyntää omissa valokuvissa ja somepäivityksissä. Lisäksi tarjolla on bannereita nettisivuille ja muita viestintämateriaaleja, jotka löytyvät SPV:n kuvapankista. Materiaaleja voivat käyttää vain SPV:n jäsenseurat.

Maksutta Seuratorille

SPV tukee seuroja myös omalla viestinnällään. Konsepti näkyy ja kuuluu vahvasti SPV:n kanavissa, ja keväällä järjestetään Liity veneseuraan -kampanja, joka saa näkyvyyttä erityisesti sosiaalisessa mediassa. Lisäksi seurat saivat osallistua maksutta venemessujen Seuratorille.

Osana jäsenhankintaa SPV muistuttaa myös Yhdessä vesille -kesäkampanjasta, jonka avulla uusia jäseniä voi houkutella veneilykokeiluilla ja avoimilla veneilytapahtumilla.

Tavoitteena on, että mahdollisimman moni veneilystä kiinnostunut löytäisi tiensä veneseurojen pariin ja saisi parhaat eväät vesillä liikkumiseen.

www.spv.fi