Uivassa julkistettava Seahawk CCX on lähtölaukaus Silverin uudelle lippulaivasarjalle. Ajan myötä Seahawk-mallisarja kasvaa kattamaan myös tuplapulpetillisen BRX-mallin sekä ohjaushytillisen Cabin-version.
Ensimmäisenä nähdään kuitenkin suomalaisittain kookas keskipulpettiversio CCX. Se vastaa etenkin vientimaiden kysyntään, mutta sopii luonnollisesti myös Suomessa merelliseen yhteysajoon, ympärivuotiseen hyötykäyttöön sekä isompien kalavesien kokemiseen.
Seahawk CCX on tehty kestämään ankaria olosuhteita ja kovaa käyttöä. Se on täysalumiinisen Silver X -sarjan neljäs ja suurin malli. Kookas ohjauspulpetti on tehty lujitemuovista ja korkea tuulilasi oikeasta lasista.
Korkeiden laitojen suojassa on turvallista matkustaa ja toimia isommassakin aallokossa. Kansiturkki on jalan kestävää kyynelpeltiä ja 30 millimetrin kaiteet ympäri venettä parantavat sekä turvallisuutta että mahdollistavat esimerkiksi vapojen ja takiloiden kiinnityksen. Vapaata turkkialaa on runsaasti sekä kuorman kuljettamiseen että veneessä toimimiseen.
Ohjaamossa on leveän ja korkean pulpetin suojassa kaksi kuppipenkkiä. Kojelaudassa on runsaasti asennustilaa useammalle monitoiminäytölle ja muulle elektroniikalle. Pulpetin etupuolelta löytyy kookas istuinlaatikko, jonka sisällä piilee runsaasti tavaratilaa. Perässä on keskitakapenkki, jota täydentää molempien laitojen klaffipenkit. Kiinteä veto- ja varustekaari kuuluu vakiovarusteisiin.
Silver Seahawkin pituus on 7,05 ja leveys 2,40 metriä. CCX-malli painaa ilman moottoria noin 1 150 kiloa. Moottorin tehoalue on vielä toistaiseksi vahvistamatta, mutta Uivassa esiteltävä prototyyppi on varustettu Hondan 200-hevosvoimaisella V6-perämoottorilla. Polttoainetankin tilavuus on 220 litraa.