Elokuussa Helsingin Uivassa ensiesiteltävä Shark BRX rakentuu samalle, täysin uudelle rungolle kuin vuoden 2021 uutuuksiin kuulunut Shark CCX -keskipulpettiversio. Runko on nousulistaton ja aiempaa leveämpi, joten sekä kulkumukavuus, vakaus että tilavuus ovat entisestään parantuneet.
Shark BRX sopii mainiosti sekä vapaa-ajan kalastukseen että kovaan yhteysvenekäyttöön. Veneen alumiiniset sisälaidat sekä karkeasti kuvioidut turkki- ja askeltasot sietävät kolhuja ja kestävät kovaakin kulutusta. Keulaan saa lisävarusteena korotetun kalastustason, joka soveltuu mainiosti heittokalastukseen. Perässä on puolestaan alumiiniset klaffipenkit, jotka toimivat istumapaikkoina tai kulku- ja kalastustasoina yhdessä laajojen perätasojen kanssa. Klaffipenkkien taittaminen alas tuo veneen perään tarvittaessa lisää kuorma- ja liikkumatilaa.
Ulkoisesti uusi Shark BRX erottuu edeltäjästään Silverin viime aikojen uutuuksille tunnusomaisesella kehyksettömällä tuulilasilla sekä uudelleen muotoilluilla pulpeteilla. Tummasävyiset pulpetit ehkäisevät heijastuksia ja niissä on hyvin tilaa sekä tavaroille että laiteasennuksille.
Vakiovarustukseen kuuluu kaikuanturilla ja Lighthouse-kartalla varustettu 9-tuumainen Raymarine Axiom+ -karttaplotteri. Kuljettajan ja kartturin kokonaan pehmustetut erillisistuimet on mahdollista varustaa vakiosäätöjen lisäksi korkeussäädettävällä jalalla, jolloin ajoasennon saa säädettyä itselle optimaaliseksi.
Moottorivaihtoehtoja on kolme, joista tehokkaimmalla eli 135-hevosvoimaisella Hondalla ylletään noin 40 solmun huippunopeuteen.