Venemessujen puuttuessa uutuuksia lanseeraus on aika kosmeettista, sillä Sunseekerinkin uutuudet ovat olleet jo hyvän tovin tiedossa. Suomalaisittain mielenkiintoisin mallipari on Predator 55 Evo ja Manhattan 55, sillä pykälää pienempiä Predator 50:stä ja Manhattan 52:sta on myyty kokoluokka huomioiden hyvin Suomeenkin.
Samasta mallinumerosta huolimatta isolla kattoluukulla varustettu Preadtor 55 ja yläohjaamollinen Manhattan 55 rakentuvat eri rungoille. 30 senttiä kapeammassa Predatorissa painottuu sporttisuus ja leveämmässä Manhattanissa tilat. Huomionarvoista on myös se, että Sunseeker luottaa molemmissa pod-vetolaitteiden sijaan perinteiseen akselivetoon.
Se ei itse asiassa ole ihme, sillä Sunseekerin parhaimpiin kuuluu nimenomaan akselivetoisia runkoja, joissa yhdistyy esimerkillisellä tavalla merikelpoisuus, suorituskyky ja sporttinen ajettavuus.
Etenkin Manhattan 55:llä on suuret saappaat täytettävänä, sillä se korvaa Manhattan 52:n, joka on Sunseekerin nykymalliston suosikkeja. Uuden 55:n kolmen makuukajuutan tilaratkaisua on hiottu etenkin ulkotilojen osalta äärimmilleen: flybridgellä on entistä suuremmat ja yhtenäisemmät oleskeluryhmät ja aurinkotaso, uimatasolta löytyy entistä monipuolisempi beach club ja kansisalongin takaseinä aukeaa sähköisesti napin painalluksella.
Isommista uutuuksista merkityksellisin on 90 Ocean, joka aloittaa aivan uuden aikakauden Sunseeker-mallistossa. Siinä ulkotilat on viety sekä keulakannen, yläkanneen kuin uimatason beach clubin osalta niin sanotusti aivan uudelle "levelille".
Samassa kokoluokassa on kuitenkin sija myös perinteisemmille moottorijahdeille, kuten uudelle 88 Yachtille. Uutuuskimaran täydentää Predator-mallien sporttiselle filosofialle mutta yläohjaamolla varustettu 65 Sport Yacht.